miercuri, 25 ianuarie 2012

Red Head-MOVIE COLORS

Nuantator Movie Colors- Red

De vreo 2 luni arat ca un ou de Paste.Care e secretul? Nuantatorul Movie Colors in nuanta red. Am avut o copilarie mai traumatizanta pentru unii si mai colorata pentru altii. Nu cred sa existe nuanta turbata pe care sa nu o fi incercat.

Parul meu a suferit multe schimbari de-a lungul timpului si o sa va arat o mica particica din ele pentru ca nu am poze cu toate. Cand credeam ca mi-a venit mintea la cap si revin si eu la o culoare normala m-a cuprins melancolia si dorul de nebunie controlata.

Acest nuantator este destul de greu de intretinut (ca orice alta vopsea fara amoniac) si trebuie repetata procedura cam la 2 saptamani-in functie de cat de des te speli pe cap. Cum eu imi spal parul la 2 zile normal ma tine mai putin. Un flacon/tub/recipient imi ajunge pentru 2 aplicari chiar daca am parul lungut.

Pret: 20-25 lei in functie de magazin
Se gaseste in: Sir, Obor, Idm, diverse magazinase de cartier, etc (asta in Bucuresti-in alte orase nu am idee din pacate)
Culori: alb, portocaliu, albastru, roz, rosu, verde, galben, mov (le-am incercat pe toate)
Este nevoie de o decolorare in prealabil pentru a iesi o nuanta turbata si se va repeta procedura o data cu noile radacini.




















PS: dupa cum spuneam sunt doar CATEVA exemple....in realitate au fost cu mult mai multe.Tunsorile nu ma apuc sa le insir ca pica bloggerul de la atatea poze :))
Desigur ma bate din nou gandul sa imi schimb culoarea pentru ca m-am plictisit...ceva sugestii mai normale? Ma gandeam la un ciocolatiu cu suvite blonde in breton :-s

XOXO,
PIXIE

17 comentarii:

  1. Iti sta super bine roscata, dar cred ca te-as vedea si bruneta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, my kind of girl! Tot respectul pentru curaj, unde pui sa arati grozav!Eu nu l-am avut decat blond, brunet, rosu, albastru si mov..

    RăspundețiȘtergere
  3. :D huh:D ce de culori:D

    uite ai un premiu la mine: http://inlovewithmanicureandmake-up.blogspot.com/2012/01/am-primit-de-la-scumpa-de-oana-un.html

    :D pup

    RăspundețiȘtergere
  4. I suggest you stay crazy!:D Asa te prinde cel mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ador Movie Colors. Asa m-am facut ciclam :D In rest am fost doar in diverse nuante de roz, rosu si mov :p

    RăspundețiȘtergere
  6. imi plac culorile turbate...dar nu m-am nascut in tara potrivita :(

    RăspundețiȘtergere
  7. OuEmGi... Ce de culori a avut parul tau! Ce n-as da sa am si eu curajul asta sa il fac in toate culorile....

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow prin cate schimbari a trecut bietul tau par :)) Eu nu as avea curajul asta si nu as reusi sa fac asta nici daca as trai 3 vieti.Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. f tari culorile. si eu am fost mai toate, in afara de albastru (am avut o tentativa cu un albastru spre negru insa) si nu regret nimic. Imi place stilul tau:*

    www.Glossylicious.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Wooooow. Si eu am fost roscata, cred ca am avut toate nuantele de roscat in cap, dar nu asa. Acum incepe sa imi para rau ca nu am gasit nuantator asa, macar pentru cateva zile sa vad cum imi sta :D Nice oricum, si felicitari pentru curajul de a incerca toate culorile :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am incercat albastrul cand eram printr-a opta, dar doar pe cateva suvite, nu in tot parul.N-am fost atat de curajoasa:-))

    RăspundețiȘtergere
  12. nuantatorul de la M.C. este super fain ! am fost nuantata si eu exact rozul acesta pe care il ai tu, insa acum cativa ani. pe blondul meu, de la momentul respectiv, a prins nemaipomenit si m-am bucurat destul de mult de o culoare foarte proaspata.

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata chiar bine :) Eu cea mai indrazneata culoare pe care am avut-o a fost violet, dar intotdeauna mi-am dorit sa imi vopsesc parul intr-un mermaid green :):):)

    RăspundețiȘtergere
  14. chiar astazi m-am facut rosie pe suvite blonde...a iesit bestial..

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...