miercuri, 29 februarie 2012

Noul hobby-Face charts

De vreo 2-3 luni planuiam sa imi scot la imprimanta niste face charts sa ma distrez cu ele si in sfarsit a sosit momentul. Ideea e simpla: scoti cateva foi si folosesti ce ai in dotare= pixuri, creioane, acuarele, carioci, guase etc. Poza este luata de pe net si e cam singura pe care am gasit-o cu un ochi inchis (mi se pare mai utila in varianta asta).
 Nu sunt un mare talent, nici pe departe, dar este extrem de relaxant si util sa exersezi pe foaie.
Mai jos aveti foaia originala si cateva "opere de arta". Nu dati cu rosii!



Astea 2 gagici au fost primele si sunt lucrate doar in creion. Prefer acuarele deoarece culorile ies mult mai aprinse.


Blonda a iesit mai acceptabil in creion.


Am trecut si la acuarele si am reusit sa fac si niste greseli majore: am imbujorat bruneta groaznic si i-am dat un pumn in nas :D. Pentru detalii fine va sfatuiesc sa alternati creioanele/pixurile cu pictura.

Roscata este ultima din seria asta caci nu mai am foi :D

In realitate arata ceva mai bine desenele dar incep sa invat. La capitolul coafura nu ma pricep dar pe viitor sper sa arate o idee mai bine. 
Sa mai continui sau sa o las balta?
XOXO,
PIXIE

14 comentarii:

  1. Roscata-mi placr maxim.
    Congrats si la cat mai multe face charturi :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. e mult mai ok decat sa stai ore in sir pe net... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super tare!
    Pentru cine are talent la desen,mi se pare un mod super de a-ti petrece timpul.

    RăspundețiȘtergere
  4. buna :), nu prea comentez eu desi te urmaresc, insa aici am zis sa o fac, si eu desenez pe face charturi, daca te intereseaza mai am si eu un face chart de la mac gasit, tot asa un ochi deschis unul inchis, si eu desenez face charturi pentru si vroiam sa iti zic ca am gasit in real niste creioane colorate de la "staedtler" pe spatele cutiei e si siteul norisclub.com, am dat vreo 14 lei pe 12 creioane care la contactul cu apa din creion colorat se face acuarela :D ... eu cu ajutorul charturilor mi-am format cat de cat mana ca sa ma apuc de make-up :"> ... spor in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. am si eu o intrebare....face chart-urile nu sunt pentru farduri, ca sa creezi un machiaj inainte de a-l exersa pe un model? eu asa stiam

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, dar e super, cum sa nu continui. Cel mai mult imi place prima bruneta, imi place si parul, si machiajul, tot!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Descude nu cred ca trebuie sa ai talent la desen...caci pana la urma e un mod de a redevenii copii :D
    @Alexandra Ale: vaaai ce veste buna....eu una nu reusesc sa le dau cu blush si sa le fac blendingul pentru ca nu se intind culorile....dar cele de care zici par mai usor de folosit :D vreeaaaaau

    RăspundețiȘtergere
  8. @Tears of a Ghost: ba da pentru asta sunt....dar eu exersez in creion/acuarela pentru ca imi e mila sa le machiez cu fard...plus ca nu stiu cum se aseaza pe hartie. O sa imi fie mai util pentru a crea machiaje fantezie. E mult mai simplu daca incerci pe foaie inainte ca ai o idee asupra viitorului proiect.

    RăspundețiȘtergere
  9. de ce nu incerci sa le machiezi cu farduri!mie imi place sa desenez si chiar am facut desene in farduri(si in cazul asta ar arata mult mai bine).o varianta mai apropiata ar fi pastelul-gasesti pe lipscani la hanul cu tei(arata ca o creta pe care o razuiesti cu o lama si o intinzi cu servetel,disc demachint sau chiar cu pensula-poti face degradeuri asemanatoare blendingului din machij)

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult fetelor!
    @Ale o sa incerc si cu farduri pana la urma sa vedem :D cel putin la capitolul blush o sa fie cu siguranta o imbunatatire...inca testez variante sa ajung la cea optima. multumesc pt sfaturi :*

    RăspundețiȘtergere
  11. eu nu am incercat inca cu farduri.. dar din cate stiam charturile adevarate sunt pe o foaie cartonata speciala pentru a fi "pictate" cu farduri ... apropo mi-aduc aminte ca de la aceeasi firma erau creioane colorate care se stergeau si cu guma. pe alea nu le-am incercat dar m-au pus pe ganduri daca nu cumva sunt exact ca si creioanele cu mina b ... care daca dai cu degetul peste se blenduiesc frumos... daca cumva le vei incerca si pe alea sa ma anunti si pe mine te rooog :X ... eu sunt multumita de creionul acuarela.. dar inca ma lupt cu el sa il invat cum sa blenduiesc si cum sa amestec culorile sa iasa ce vreau si tot asa, dar sunt singurele de care sunt cea mai multumita :) ma bucur ca ti-am dat o idee :">

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...