joi, 8 martie 2012

Ce mi-am facut cadou de ziua femeii:

Pentru ca am fost in cautare de cadouri pentru mama nu m-am putut abtine sa nu imi cumpar si eu cate ceva:

Vopsea alba pentru fata Snazaroo- am incercat-o si acopera fantastic -fantasy here i cooooome. Sincer as lua toate culorile disponibile. 19 lei

Fond de ten Maybelline Affinitone- l-am incercat mai de mult la o prietena si ramasesem cu gandul la el asa ca am profitat de oferta din magazine: 22 lei.

4 perechi de chilotei din bumbac - m-au atras mai mult cei corai sincera sa fiu :)) 13 lei toate

Si pe seara am dat comanda si la Elf: pensulele de blending + eyeshadow. 8 lei bucata



XOXO,
PIXIE

9 comentarii:

  1. Sa le folosesti sanatoasa, femeie! :D Fondul ala de ten m-a atras si pe mine (a se citi oferta), dar nu l-am luat si acum regret

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si sa le folosesti iubita!

    RăspundețiȘtergere
  3. e f fain fdt:D.te pup;.la multi ani

    RăspundețiȘtergere
  4. si vopseaua aia ? ce ? si cum ? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. coco o sa ii fac review :D este pentru pictura pe fata...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-am dat seama ca esti Pixie cand am vazut ca ii plac chiloteii corai si nu cei roz :)))) te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. buna, de unde ai luat vopseaua alba ptr fata? e ideala ptr un makeup artistic :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Laura eu am luat-o de la un magazin de arta dar o gasesti si pe net

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...