joi, 17 mai 2012

BLOG SALE!

Am revenit cu un mare blog sale. Produsele se trimit prin posta romana iar taxele de expediere nu sunt incluse. Daca va place ceva va rog sa lasati comentariu si dupa ce confirm ca produsul este al vostru va rog sa imi dati un mail cu adresa pe notanothermakeup [at] yahoo.com.Nu uitti sa aruncati un ochi si pe vechiul BLOG SALE. Here we go:





Lipici LashTite Ardell negru pentru gene individuale-20 lei
Solutie indepartat genele false Ardel Lashfree- 22 lei
Ambele folosite de 3-4 ori


Balsam petru picioare Weleda 75 gr-  20 lei
NOU





Creion sprancene Kallos ash blond- 3 lei
ascutite de 2 ori fiecare



Creion dublu Elf studio- 8 lei
NOU

Fard Petite duo Bourjois cu aplicator si oglinda- 10 lei
NOU- Rezervat

Oja ursulet (mai mare decat o oja normala)- 5 lei
Folosita cat se vede.







XOXO,
PIXIE

35 de comentarii:

  1. Buna! As dori parfumul Chanel Candy daca se poate.
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!As dori fondul de ten si crema de maini.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. JustAnAngel si Mihaela ale voastre sunt astept mail

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu as vrea trusa de la Sephora, dar momentan nu imi permit, decat daca ma astepti pana in 30 cand iau banii. Astept raspuns. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna :) Vreau si eu Creion sprancene Flormar nr 402 (un saten mai inchis)- 5 lei si Corector Flormar 01- 5 lei !

    RăspundețiȘtergere
  6. Astept mail cu datele tale Bianca

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna...as vrea crema vichy..

    RăspundețiȘtergere
  8. buna as dori pensula the body shop si gelul antibacterian de la sepora .mai alte pensule de vanzare inafara de ce e pe site?

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim astept mail.
    Kat von d- nu am alte pensule, te rog sa trimiti mail pentru detalii

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua, doresc trusa Sephora. Multumesc. Ica

    RăspundețiȘtergere
  11. Ica din pacate trusa este rezervata :(

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna!

    Crema Vichy mai este disponibila?

    RăspundețiȘtergere
  13. Raluca nu am primit nici un mail de la persoana care o vroia mai sus deci imi poti trimite mail :*

    RăspundețiȘtergere
  14. buna
    as dori chanel candy daca mai este disponibil
    multumesc
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  15. Cristina o vroia cineva dar nu am primit nici un mail de confirmare...trimite-mi mail si daca nu imi rasp pers resp al tau e :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna. as vrea si eu parfumul chanel candy . mai este disponibil ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Inca sunt disponibile cele care nu au mentiune REZERVAT

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu stiu de ce nu reusesc sa trimit mailul.Imi vine inapoi cica adresa de mail invalida...( Sorry, we were unable to deliver your message to the following address.
    "notanothermakeup "@yahoo.com
    MIME-Version: 1.0).Oare ce se intampla??

    RăspundețiȘtergere
  19. Mihaela ai pus o pauza intre notanothermakeup si @yahoo.com si din cauza asta.

    RăspundețiȘtergere
  20. Daca vor atatea persoane parfumul Candy si nu reusesc si eu sa pun mana pe el, macar imi poti spune de unde l-ai luat? :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Tyna vine cineva cu ele la mama la servici ...si a cumparat 2...eu intre timp am mai primit si alte parfumuri si nu mai avea sens sa il pastrez. Chiar nu stiu unde se gasesc...

    RăspundețiȘtergere
  22. Am inteles. In cazul in care intervine vreo schimbare legat de trusa Sephora, mi-o doresc. Multumesc. Ica.

    RăspundețiȘtergere
  23. Salut! E fake acel Chanel. Original stii cumva daca se mai gaseste pe undeva? Ca am cautat de am innebunit :( Multumesc!
    Maria, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  24. Maria nu am nici cea mai vaga idee...si mie mi-ar placea unul original pentru ca ma inebuneste mirosul asta dulce :X

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna, as vrea sie u pensulele la 20 lei , in afara de cea cu buretel, si http://2.bp.blogspot.com/-f4ZgFn7iems/T7QUjas6mtI/AAAAAAAABTw/IF0xEA-n5q0/s1600/blogsale2+031.jpg aceasta, ultima pt ce e ?
    merci frumos

    RăspundețiȘtergere
  26. si m.ar mai interesa si astea daca sunt disponibile http://3.bp.blogspot.com/-yTgXPvh9pak/Tk-UN-Zal2I/AAAAAAAABIs/RXUP50wM3P8/s1600/DSC03263.JPG
    si http://2.bp.blogspot.com/-duhnKTqvEDk/T7QUh3cvV3I/AAAAAAAABTc/WY1uQCmQ2JE/s1600/blogsale2+029.jpg
    astept un mail daca se poate aici
    zambeteroz@yahoo.com
    multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  27. pensulele alea multe, 20 de lei sunt toate sau fiecare in parte?;;)

    RăspundețiȘtergere
  28. Am primit coletul azi.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  29. Broken Inside ti-am trimis mail.
    Dana da, pretul este per "set"

    RăspundețiȘtergere
  30. atunci le vreau eu pensulele:D

    RăspundețiȘtergere
  31. Dana din pacate au fost deja revendicate de Broken Inside...daca se razgandeste te anunt :*

    RăspundețiȘtergere
  32. Dana pensulele sunt inca disponibile deoarece fata care le vroia nu a mai dat nici un semn. Daca le mai vrei da un msg te rog.

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna,Spune-mi te rog mai sunt valabile creioanele de sprancene ? (Creion sprancene Kallos ash blond)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...