marți, 17 iulie 2012

Cosmeticele bio Soapmill si noua gama Luxury


Saptamana trecuta am avut placerea sa merg la evenimentul de lansare a gamei Luxury a celor de la Soapmill. Nu eram deloc familiara cu acest brand dar am aflat ca sunt singurii producatori romani de produse bio si vegan 100%. Nu sunt o mare fana a produselor bio, nu pt calitatea lor, nici pentru mirosuri ci pentru faptul ca au un termen de valabilitate mai mic. Desigur fiind naturale sunt mult mai benefice pentru ten.


La  Soapmill gasiti produse pentru ingrijirea intregului corp, produse pentru copii dar si accesorii. Noua gama  Luxury contine 3 produse premium: samponul Twist, balsamul Soul si o crema pentru fata de zi sub numele de Jazz. Acestea se disting si prin ambalajul unicat, pictat manual de catre artistul plastic Corina Icala. Eu am ramas impresionata de micile opere de arta si se pot folosi si ca obiecte de decor dupa folosire(atat de bine aratau!).



In trecut am mai folosit produse bio si de la alte branduri si le ador...singurul inconvenient este ca nu apuc sa le termin pana expira :(((( 

Produsele se gasesc atat pe siteul www.soapmill.ro cat si in magazinele bio din Bucuresti si in diverse farmacii. Daca sunteti fani ai produselor bio puteti avea incredere ca sunt 100% naturale. Mai multe detalii despre produse le aveti pe site. 
Voi sunteti pro sau contra produselor bio si a produselor romanesti in general? 

9 comentarii:

  1. Ce super arata!
    Nu am folosit produse bio pana acum, deci nu pot sa-mi dau cu parerea. Cred ca mi-ar placea sa incerc, macar in scop informativ.

    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. daaaa iti vine sa crezi ca sunt pictate manual? si in realitate erau si mai frumoase :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce nice arata! :X Si ce poze frumoase!:X Nu e pacat sa le lasi atat de mici?

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe recipientele, te fac sa le cumperi doar pentru cum arata :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Pixie, termenul de valabilitate la crema Jazz este de 10 luni, iar la sampon si balsam 2 ani. Daca vorbim strict despre produsele Luxury.

    Dar termenul de 10 luni la cremele bio se pastreaza, precum si cel de 2 ani la celelalte produse.

    Eu zic ca ai timp sa le folosesti si sa nu iti para rau ca a mai ramas produs, dar a expirat. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm...asa mult? in cazul asta e ok ...dar banuiesc ca au in compozitie ceva agenti de conservare.

      Ștergere
  6. eu nu mai am asa mare incredere in produsele bio. Am folosit cativa ani exclusiv bio, dar daca nu ai un ten perfect pe care doar sa il intretii, te chinui degeaba. Eu nu am reusit sa o scot la capat cu acneea folosind doar produse bio. Si sunt de parere ca pielea mea are nevoie de mai mult decat un mix de uleiuri vegetale si esentiale sau unturi (din cate cunosc, legislatia nu e asa permisiva cu producatorii hand made de produse cosmetice care folosesc formule cu apa si conservanti.. formule, teste, vizite dese pe la ministerul sanatatii, avize and stuff). In momentul de fata caut cosmetice cat mai curate, dar bio folosesc doar pe corp si par daca e.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...